פריט ידע דפים ללא קישורי שפה

פריט ידע דפים ללא קישורי שפה

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.

מוצגות עד 164 תוצאות בין המספרים 51 ו־214:

צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. המערכה הצבאית כדוגמא
  2. המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית
  3. המקהל
  4. המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
  5. המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות
  6. הנחיות תכנון
  7. הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
  8. הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור
  9. הסיפור על הלמידה
  10. העוצמה במרחב הקיברנטי
  11. הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
  12. הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
  13. הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני
  14. הצי"ח
  15. הצעה חלופית
  16. הרכבת הפאזל
  17. הרמד בסביבה מערכתית
  18. השיח המערכתי
  19. התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית
  20. התייחסויות לפרדיגמה החדשה
  21. התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
  22. התייחסותו של צבי לניר
  23. התפישה המוניטרית של א. לינקולן
  24. וויקי / wiki
  25. ועדות החקירה כולן
  26. ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור?
  27. חוסנו
  28. חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
  29. חטיבת המרחוב הקיברנטי
  30. חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
  31. חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
  32. טקסט בסיסי
  33. טקסטים ומצגות
  34. טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו
  35. טרור והמרחב הקיברנטי
  36. ידע סיפורי
  37. יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
  38. יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
  39. ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
  40. יצירת הלם במערכת היריבה
  41. יצירת הלם מערכתי אצל היריב
  42. כאזור פעולה
  43. כוחה של הלמידה במסורת היהודית
  44. כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
  45. כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
  46. כיצד לומד הצוות הלומד?
  47. כיצד לומדים מהצלחות?
  48. כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
  49. כיצד נבחר הצוות הלומד
  50. כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
  51. כללים לכתיבה המשותפת
  52. כמשימת העל של המודיעין
  53. כניסה למסמך המלא
  54. כשלונה של ההתרעה
  55. כשלונן של גישות שונות להתרעה
  56. לאן פנינו מועדות ?
  57. לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
  58. למה כדאי ללמוד בצוות?
  59. למודיעין הישראלי
  60. למידה ועשייה
  61. למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
  62. מאמר
  63. מאמרים
  64. מאמרים וחומרים תיאורטיים
  65. מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי
  66. מאפייני צוות לומד
  67. מבוא
  68. מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית
  69. מבנה הסדנא ותכניה
  70. מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
  71. מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
  72. מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
  73. מה מנהל הידע יודע?
  74. מהו ארגון לומד?
  75. מהו ניהול ידע?
  76. מהו סיפור
  77. מהו תפקיד הצוות הלומד?
  78. מהי למידה ארגונית?
  79. מהי שאלת למידה?
  80. מהלכה למעשה
  81. מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
  82. מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
  83. מודיעין במשבר
  84. מורכבות - complexity
  85. מושגים המחייבים בירור
  86. מחקרו של צבי לניר
  87. מי אנחנו? סיפורו של המקהל
  88. מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
  89. מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית
  90. ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה
  91. ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
  92. מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
  93. מסמך המתהווה
  94. מסמך התהווה
  95. מסע למידה
  96. מערכת מושגית חדשה
  97. מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין
  98. מפגש 8 במרץ 07'
  99. מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
  100. מפגש חמישי - 24 דצמבר
  101. מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
  102. מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
  103. מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
  104. מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
  105. מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני
  106. מפגש עשירי - 20 מאי
  107. מפגש ראשון - 18 מאי 2006
  108. מפגש רביעי - 12 נובמבר
  109. מפגש שביעי - 11 פברואר
  110. מפגש שהתקיים ב-17.3.07
  111. מפגש שמיני - 25 פברואר
  112. מפגש תשיעי - 22 אפריל
  113. סביבות הפעולה השונות
  114. סוגיות פתוחות
  115. סיכום המפגש הראשון
  116. סיכום המפגש השלישי
  117. סיכום המפגש השני
  118. סיכום מפגש 9 במרץ 2006
  119. סיכום מפגשי הכנה
  120. סיכומי פגישות
  121. סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור
  122. ספר על למידה
  123. עיצוב
  124. עיצוב הסדנא ותכניה
  125. על המקהל
  126. על הסיפור
  127. עמוד ראשי
  128. פלורליזם
  129. פרקטיקות לטובת השיח המערכתי
  130. רציונאל המערכת היריבה
  131. רשתות חברתיות חברתיות
  132. שאלות לבירור וחקירה בהמשך
  133. שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר
  134. שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית
  135. שיח המערכתי
  136. שלב הלמידה
  137. תורת המערכות והשיח המערכתי
  138. תנורו של עכנאי
  139. תפישת המודיעין המסורתית
  140. קובץ:Air.pps
  141. קובץ:Amam.ppt
  142. קובץ:Cultural changes.pps
  143. קובץ:Disenchantment 1.3.doc
  144. קובץ:Eden.jpg
  145. קובץ:Enter.png
  146. קובץ:Existentialism.pps
  147. קובץ:Habermas.pps
  148. קובץ:Hamas.rtf
  149. קובץ:Hermeneutics.ppt
  150. קובץ:Int camp response.doc
  151. קובץ:Landscp.jpg
  152. קובץ:Learning on LFS.pps
  153. קובץ:Main risk.pps
  154. קובץ:Meeting 3.pps
  155. קובץ:Mikhal.pps
  156. קובץ:Mikhalogo.png
  157. קובץ:Paradigms.ppt
  158. קובץ:Paradigms of learning.pps
  159. קובץ:Ramadim v13.pps
  160. קובץ:Response.ppt
  161. קובץ:Social social networks.pps
  162. קובץ:TAZ.pps
  163. קובץ:Take 2.doc
  164. קובץ:Zekos menthe.pps

צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)