מוצגות עד 164 תוצאות בין המספרים 51 ו־214:
צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (2 גרסאות)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (2 גרסאות)
- האי מייל, הישן והטוב (2 גרסאות)
- "חוש הריח" (2 גרסאות)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (2 גרסאות)
- מאמרים וחומרים תיאורטיים (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006 (2 גרסאות)
- מבוא (2 גרסאות)
- מבנה הסדנא ותכניה (2 גרסאות)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (2 גרסאות)
- מסע למידה (2 גרסאות)
- בבעיתיות (2 גרסאות)
- ידע סיפורי (2 גרסאות)
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו (2 גרסאות)
- מאמר (2 גרסאות)
- תנורו של עכנאי (2 גרסאות)
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism (2 גרסאות)
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר (2 גרסאות)
- הנחיות תכנון (2 גרסאות)
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי (2 גרסאות)
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב (2 גרסאות)
- כניסה למסמך המלא (2 גרסאות)
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל (2 גרסאות)
- למידה ועשייה (2 גרסאות)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (2 גרסאות)
- קובץ:Enter.png (2 גרסאות)
- טרור והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- השיח המערכתי (2 גרסאות)
- מפגש 8 במרץ 07' (2 גרסאות)
- המודיעין והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- הסיפור על הלמידה (2 גרסאות)
- מושגים המחייבים בירור (2 גרסאות)
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07 (2 גרסאות)
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006 (2 גרסאות)
- מהי שאלת למידה? (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006 (2 גרסאות)
- מפגש רביעי - 12 נובמבר (2 גרסאות)
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07 (2 גרסאות)
- דיון על גבולות הדיון (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה (2 גרסאות)
- יצירת הלם במערכת היריבה (2 גרסאות)
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ (2 גרסאות)
- למה כדאי ללמוד בצוות? (2 גרסאות)
- מורכבות - complexity (2 גרסאות)
- מחקרו של צבי לניר (2 גרסאות)
- מפגש שביעי - 11 פברואר (2 גרסאות)
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית (2 גרסאות)
- למודיעין הישראלי (2 גרסאות)
- הרכבת הפאזל (2 גרסאות)
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן (2 גרסאות)
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה' (2 גרסאות)
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע (2 גרסאות)
- מהי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור? (2 גרסאות)
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית (2 גרסאות)
- המדריך לארגון הלומד (2 גרסאות)
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת (2 גרסאות)
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד? (2 גרסאות)
- מערכת מושגית חדשה (2 גרסאות)
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום (2 גרסאות)
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו (2 גרסאות)
- מהו סיפור (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה... (2 גרסאות)
- כללים לכתיבה המשותפת (2 גרסאות)
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון (2 גרסאות)
- על הסיפור (2 גרסאות)
- הצי"ח (2 גרסאות)
- מהו ניהול ידע? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים (2 גרסאות)
- לאן פנינו מועדות ? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי (2 גרסאות)
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט (2 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות (2 גרסאות)
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- הצעה חלופית (2 גרסאות)
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07 (2 גרסאות)
- קובץ:Eden.jpg (2 גרסאות)
- דוגמאות (2 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
- 25 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השני (3 גרסאות)
- 'הצי"ח' (3 גרסאות)
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה (3 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום (3 גרסאות)
- מודיעין במשבר (3 גרסאות)
- תורת המערכות והשיח המערכתי (3 גרסאות)
- הרמד בסביבה מערכתית (3 גרסאות)
- סיכום המפגש הראשון (3 גרסאות)
- בלוגים בארגון (3 גרסאות)
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006 (3 גרסאות)
- רציונאל המערכת היריבה (3 גרסאות)
- סוגיות פתוחות (3 גרסאות)
- גבולות הלמידה (3 גרסאות)
- פלורליזם (3 גרסאות)
- רשתות חברתיות חברתיות (3 גרסאות)
- מאפייני צוות לומד (3 גרסאות)
- הגדרת המבוכות (3 גרסאות)
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר (3 גרסאות)
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ" (3 גרסאות)
- עיצוב הסדנא ותכניה (3 גרסאות)
- אינטליפדיה (3 גרסאות)
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי (3 גרסאות)
- אמצעי לחימה תלולי מסלול (3 גרסאות)
- 18 ביוני (3 גרסאות)
- הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- ספר על למידה (3 גרסאות)
- הולדת תובנות (3 גרסאות)
- מפגש שמיני - 25 פברואר (3 גרסאות)
- 25 ביוני (3 גרסאות)
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני (3 גרסאות)
- מאמרים (3 גרסאות)
- עיצוב (3 גרסאות)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי (3 גרסאות)
- סיכום מפגשי הכנה (3 גרסאות)
- גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד (3 גרסאות)
- מהו תפקיד הצוות הלומד? (3 גרסאות)
- ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב (3 גרסאות)
- המקהל (3 גרסאות)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (3 גרסאות)
- 18 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- 11 ביוני (3 גרסאות)
- בניית צוות לומד (3 גרסאות)
- שיח המערכתי (3 גרסאות)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (3 גרסאות)
- שלב הלמידה (3 גרסאות)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (3 גרסאות)
- Mikhal/paradigms.ppt (3 גרסאות)
- סיכומי פגישות (3 גרסאות)
- על המקהל (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית (4 גרסאות)
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- עמוד ראשי (4 גרסאות)
- טקסטים ומצגות (4 גרסאות)
- האם די בהחלפת אנשי המודיעין (4 גרסאות)
- הבנייה חברתית ושיח (4 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית (4 גרסאות)
- המערכה הצבאית כדוגמא (4 גרסאות)
- אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט (4 גרסאות)
- הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל (4 גרסאות)
- דיונים (4 גרסאות)
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין (4 גרסאות)
- כשלונה של ההתרעה (4 גרסאות)
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני (4 גרסאות)
- גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה (4 גרסאות)
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית (4 גרסאות)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית (5 גרסאות)
- ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית (5 גרסאות)
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה (5 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - הלכה למעשה (5 גרסאות)
- המודיעין במערכה כדוגמא (5 גרסאות)
- כשלונן של גישות שונות להתרעה (6 גרסאות)
- תפישת המודיעין המסורתית (7 גרסאות)
- האם צריך פלורליזם מחקרי (7 גרסאות)
צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)