פריט ידע דפים מוזנחים

פריט ידע דפים מוזנחים

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מוצגות עד 164 תוצאות בין המספרים 51 ו־214:

צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  2. כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  3. כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  4. כיצד לומדים מהצלחות?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  5. כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  6. כניסה למסמך המלא‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  7. כמשימת העל של המודיעין‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  8. כיצד נבחר הצוות הלומד‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  9. כללים לכתיבה המשותפת‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  10. למה כדאי ללמוד בצוות?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  11. למודיעין הישראלי‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  12. לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  13. למידה ועשייה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  14. לאן פנינו מועדות ?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  15. מאמר‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  16. למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  17. מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  18. מאמרים וחומרים תיאורטיים‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  19. מבוא‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  20. מבנה הסדנא ותכניה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  21. מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  22. מהו ניהול ידע?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  23. מהלכה למעשה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  24. מהו ארגון לומד?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  25. מהי למידה ארגונית?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  26. מהו סיפור‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  27. מהי שאלת למידה?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  28. מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  29. מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  30. מה מנהל הידע יודע?‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  31. מחקרו של צבי לניר‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  32. מושגים המחייבים בירור‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  33. מיהו בעל העוצמה במרחב הזה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  34. מורכבות - complexity‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  35. ממסדים בטחוניים-אסטרטגים‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  36. מי אנחנו? סיפורו של המקהל‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  37. מערכת מושגית חדשה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  38. מפגש חמישי - 24 דצמבר‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  39. מפגש 8 במרץ 07'‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  40. מסע למידה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  41. מסמך המתהווה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  42. מסמך התהווה‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  43. מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  44. מסגרת ומבנה כללי של הסדנא‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  45. מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  46. מפגש שהתקיים ב-17.3.07‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  47. מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  48. מפגש עשירי - 20 מאי‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  49. מפגש ראשון - 18 מאי 2006‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  50. מפגש רביעי - 12 נובמבר‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  51. מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  52. מפגש שביעי - 11 פברואר‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  53. מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  54. על הסיפור‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  55. פרקטיקות לטובת השיח המערכתי‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  56. תנורו של עכנאי‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  57. קובץ:Eden.jpg‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  58. קובץ:Landscp.jpg‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  59. קובץ:Enter.png‎‏ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
  60. קובץ:Mikhalogo.png‎‏ (12:23, 26 באוקטובר 2020)
  61. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום‎‏ (13:21, 5 באוגוסט 2021)
  62. קובץ:Hermeneutics.ppt‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  63. קובץ:Int camp response.doc‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  64. קובץ:Amam.ppt‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  65. קובץ:Paradigms.ppt‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  66. קובץ:Response.ppt‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  67. קובץ:Take 2.doc‎‏ (10:21, 10 באוגוסט 2021)
  68. קובץ:Air.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  69. קובץ:Cultural changes.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  70. קובץ:Existentialism.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  71. קובץ:Habermas.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  72. קובץ:Learning on LFS.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  73. קובץ:Main risk.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  74. קובץ:Meeting 3.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  75. קובץ:Mikhal.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  76. קובץ:Ramadim v13.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  77. קובץ:Zekos menthe.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  78. קובץ:Paradigms of learning.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  79. קובץ:Social social networks.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  80. קובץ:TAZ.pps‎‏ (10:22, 10 באוגוסט 2021)
  81. קובץ:Hamas.rtf‎‏ (10:23, 10 באוגוסט 2021)
  82. קובץ:Disenchantment 1.3.doc‎‏ (10:27, 10 באוגוסט 2021)
  83. טקסטים ומצגות‎‏ (10:29, 10 באוגוסט 2021)
  84. עמוד ראשי‎‏ (17:07, 13 בספטמבר 2021)
  85. המקהל‎‏ (18:30, 13 בפברואר 2022)
  86. גבולות הלמידה‎‏ (18:30, 13 בפברואר 2022)
  87. מודיעין במשבר‎‏ (18:30, 13 בפברואר 2022)
  88. כשלונה של ההתרעה‎‏ (18:31, 13 בפברואר 2022)
  89. הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני‎‏ (18:51, 13 בפברואר 2022)
  90. מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית‎‏ (18:51, 13 בפברואר 2022)
  91. שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (18:52, 13 בפברואר 2022)
  92. הולדתו של המחקר המודיעיני‎‏ (18:52, 13 בפברואר 2022)
  93. ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב‎‏ (18:52, 13 בפברואר 2022)
  94. הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (18:53, 13 בפברואר 2022)
  95. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי‎‏ (18:55, 13 בפברואר 2022)
  96. סביבות הפעולה השונות‎‏ (18:58, 13 בפברואר 2022)
  97. תורת המערכות והשיח המערכתי‎‏ (18:59, 13 בפברואר 2022)
  98. הרמד בסביבה מערכתית‎‏ (19:02, 13 בפברואר 2022)
  99. 'הצי"ח'‎‏ (19:03, 13 בפברואר 2022)
  100. 11 ביוני‎‏ (19:04, 13 בפברואר 2022)
  101. 18 ביוני‎‏ (19:04, 13 בפברואר 2022)
  102. 18 ביוני - פגישה‎‏ (19:04, 13 בפברואר 2022)
  103. 25 ביוני‎‏ (19:04, 13 בפברואר 2022)
  104. 25 ביוני - פגישה‎‏ (19:05, 13 בפברואר 2022)
  105. אינטליפדיה‎‏ (19:06, 13 בפברואר 2022)
  106. אמצעי לחימה תלולי מסלול‎‏ (19:07, 13 בפברואר 2022)
  107. אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה‎‏ (19:07, 13 בפברואר 2022)
  108. אתגרים לפרדיגמה החדשה‎‏ (19:07, 13 בפברואר 2022)
  109. התייחסותו של צבי לניר‎‏ (19:08, 13 בפברואר 2022)
  110. בלוגים בארגון‎‏ (19:08, 13 בפברואר 2022)
  111. בניית צוות לומד‎‏ (19:09, 13 בפברואר 2022)
  112. גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה‎‏ (19:10, 13 בפברואר 2022)
  113. גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד‎‏ (19:10, 13 בפברואר 2022)
  114. גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ"‎‏ (19:10, 13 בפברואר 2022)
  115. דיון משותף‎‏ (19:11, 13 בפברואר 2022)
  116. דיונים‎‏ (19:11, 13 בפברואר 2022)
  117. הגדרת המבוכות‎‏ (19:14, 13 בפברואר 2022)
  118. הגיון הפלורליזם המחקרי‎‏ (19:15, 13 בפברואר 2022)
  119. הולדת תובנות‎‏ (19:16, 13 בפברואר 2022)
  120. תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (19:19, 13 בפברואר 2022)
  121. שלב הלמידה‎‏ (19:19, 13 בפברואר 2022)
  122. שיח המערכתי‎‏ (19:20, 13 בפברואר 2022)
  123. שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר‎‏ (19:20, 13 בפברואר 2022)
  124. שאלות לבירור וחקירה בהמשך‎‏ (19:21, 13 בפברואר 2022)
  125. רשתות חברתיות חברתיות‎‏ (19:21, 13 בפברואר 2022)
  126. רציונאל המערכת היריבה‎‏ (19:21, 13 בפברואר 2022)
  127. פלורליזם‎‏ (19:21, 13 בפברואר 2022)
  128. על המקהל‎‏ (19:22, 13 בפברואר 2022)
  129. עיצוב הסדנא ותכניה‎‏ (19:22, 13 בפברואר 2022)
  130. עיצוב‎‏ (19:23, 13 בפברואר 2022)
  131. ספר על למידה‎‏ (19:23, 13 בפברואר 2022)
  132. סיכומי פגישות‎‏ (19:24, 13 בפברואר 2022)
  133. סיכום מפגשי הכנה‎‏ (19:24, 13 בפברואר 2022)
  134. סיכום מפגש 9 במרץ 2006‎‏ (19:24, 13 בפברואר 2022)
  135. סיכום המפגש השני‎‏ (19:25, 13 בפברואר 2022)
  136. סיכום המפגש השלישי‎‏ (19:25, 13 בפברואר 2022)
  137. סיכום המפגש הראשון‎‏ (19:25, 13 בפברואר 2022)
  138. סוגיות פתוחות‎‏ (19:26, 13 בפברואר 2022)
  139. מפגש תשיעי - 22 אפריל‎‏ (19:26, 13 בפברואר 2022)
  140. מפגש שמיני - 25 פברואר‎‏ (19:26, 13 בפברואר 2022)
  141. מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני‎‏ (19:27, 13 בפברואר 2022)
  142. מהו תפקיד הצוות הלומד?‎‏ (19:27, 13 בפברואר 2022)
  143. מאפייני צוות לומד‎‏ (19:27, 13 בפברואר 2022)
  144. מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי‎‏ (19:28, 13 בפברואר 2022)
  145. מאמרים‎‏ (19:28, 13 בפברואר 2022)
  146. מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (19:34, 13 בפברואר 2022)
  147. הבנייה חברתית ושיח‎‏ (19:36, 13 בפברואר 2022)
  148. הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל‎‏ (19:36, 13 בפברואר 2022)
  149. האם די בהחלפת אנשי המודיעין‎‏ (19:37, 13 בפברואר 2022)
  150. האם צריך פלורליזם מחקרי‎‏ (20:12, 13 בפברואר 2022)
  151. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (21:13, 13 בפברואר 2022)
  152. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית‎‏ (21:48, 13 בפברואר 2022)
  153. התייחסויות לפרדיגמה החדשה‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  154. המערכה הצבאית כדוגמא‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  155. ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  156. מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  157. אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  158. ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  159. המודיעין המערכתי - הלכה למעשה‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  160. המודיעין במערכה כדוגמא‎‏ (21:49, 13 בפברואר 2022)
  161. Mikhal/paradigms.ppt‎‏ (12:19, 10 ביוני 2022)
  162. מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה‎‏ (22:56, 15 באוקטובר 2022)
  163. כשלונן של גישות שונות להתרעה‎‏ (09:19, 27 במרץ 2024)
  164. סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור‎‏ (23:43, 27 במרץ 2024)

צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)