הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.
מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 51 ו־150:
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- המערכה הצבאית כדוגמא
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית
- המקהל
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות
- הנחיות תכנון
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור
- הסיפור על הלמידה
- העוצמה במרחב הקיברנטי
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני
- הצי"ח
- הצעה חלופית
- הרכבת הפאזל
- הרמד בסביבה מערכתית
- השיח המערכתי
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
- התייחסותו של צבי לניר
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן
- וויקי / wiki
- ועדות החקירה כולן
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור?
- חוסנו
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
- חטיבת המרחוב הקיברנטי
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
- טקסט בסיסי
- טקסטים ומצגות
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו
- טרור והמרחב הקיברנטי
- ידע סיפורי
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
- יצירת הלם במערכת היריבה
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב
- כאזור פעולה
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- כשלונה של ההתרעה
- כשלונן של גישות שונות להתרעה
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי
- מאפייני צוות לומד
- מבוא
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית
- מבנה הסדנא ותכניה
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מודיעין במשבר
- מורכבות - complexity
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)