הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.
מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 101 ו־200:
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- כשלונה של ההתרעה
- כשלונן של גישות שונות להתרעה
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי
- מאפייני צוות לומד
- מבוא
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית
- מבנה הסדנא ותכניה
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מודיעין במשבר
- מורכבות - complexity
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני
- מפגש עשירי - 20 מאי
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006
- מפגש רביעי - 12 נובמבר
- מפגש שביעי - 11 פברואר
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07
- מפגש שמיני - 25 פברואר
- מפגש תשיעי - 22 אפריל
- סביבות הפעולה השונות
- סוגיות פתוחות
- סיכום המפגש הראשון
- סיכום המפגש השלישי
- סיכום המפגש השני
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006
- סיכום מפגשי הכנה
- סיכומי פגישות
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור
- ספר על למידה
- עיצוב
- עיצוב הסדנא ותכניה
- על המקהל
- על הסיפור
- עמוד ראשי
- פלורליזם
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי
- רציונאל המערכת היריבה
- רשתות חברתיות חברתיות
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית
- שיח המערכתי
- שלב הלמידה
- תורת המערכות והשיח המערכתי
- תנורו של עכנאי
- תפישת המודיעין המסורתית
- קובץ:Air.pps
- קובץ:Amam.ppt
- קובץ:Cultural changes.pps
- קובץ:Disenchantment 1.3.doc
- קובץ:Eden.jpg
- קובץ:Enter.png
- קובץ:Existentialism.pps
- קובץ:Habermas.pps
- קובץ:Hamas.rtf
- קובץ:Hermeneutics.ppt
- קובץ:Int camp response.doc
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)