מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 21 ו־120:
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- כשלונה של ההתרעה (4 גרסאות)
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני (4 גרסאות)
- גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה (4 גרסאות)
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית (4 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השני (3 גרסאות)
- 25 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך (3 גרסאות)
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה (3 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום (3 גרסאות)
- מודיעין במשבר (3 גרסאות)
- 'הצי"ח' (3 גרסאות)
- סיכום המפגש הראשון (3 גרסאות)
- בלוגים בארגון (3 גרסאות)
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006 (3 גרסאות)
- תורת המערכות והשיח המערכתי (3 גרסאות)
- הרמד בסביבה מערכתית (3 גרסאות)
- גבולות הלמידה (3 גרסאות)
- פלורליזם (3 גרסאות)
- רשתות חברתיות חברתיות (3 גרסאות)
- רציונאל המערכת היריבה (3 גרסאות)
- סוגיות פתוחות (3 גרסאות)
- מאפייני צוות לומד (3 גרסאות)
- הגדרת המבוכות (3 גרסאות)
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ" (3 גרסאות)
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר (3 גרסאות)
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי (3 גרסאות)
- אמצעי לחימה תלולי מסלול (3 גרסאות)
- עיצוב הסדנא ותכניה (3 גרסאות)
- אינטליפדיה (3 גרסאות)
- הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- ספר על למידה (3 גרסאות)
- הולדת תובנות (3 גרסאות)
- מפגש שמיני - 25 פברואר (3 גרסאות)
- 18 ביוני (3 גרסאות)
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני (3 גרסאות)
- מאמרים (3 גרסאות)
- עיצוב (3 גרסאות)
- 25 ביוני (3 גרסאות)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי (3 גרסאות)
- סיכום מפגשי הכנה (3 גרסאות)
- ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב (3 גרסאות)
- גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד (3 גרסאות)
- מהו תפקיד הצוות הלומד? (3 גרסאות)
- המקהל (3 גרסאות)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (3 גרסאות)
- 11 ביוני (3 גרסאות)
- בניית צוות לומד (3 גרסאות)
- שיח המערכתי (3 גרסאות)
- 18 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- שלב הלמידה (3 גרסאות)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (3 גרסאות)
- Mikhal/paradigms.ppt (3 גרסאות)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- סיכומי פגישות (3 גרסאות)
- על המקהל (3 גרסאות)
- כיצד לומד הצוות הלומד? (2 גרסאות)
- כיצד לומדים מהצלחות? (2 גרסאות)
- קובץ:Landscp.jpg (2 גרסאות)
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית (2 גרסאות)
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי (2 גרסאות)
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06 (2 גרסאות)
- מהו ארגון לומד? (2 גרסאות)
- וויקי / wiki (2 גרסאות)
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים (2 גרסאות)
- מפגש עשירי - 20 מאי (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה (2 גרסאות)
- מסמך המתהווה (2 גרסאות)
- ועדות החקירה כולן (2 גרסאות)
- כאזור פעולה (2 גרסאות)
- מפגש חמישי - 24 דצמבר (2 גרסאות)
- טקסט בסיסי (2 גרסאות)
- הכלי ההסתברותי (2 גרסאות)
- מסמך התהווה (2 גרסאות)
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית (2 גרסאות)
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום? (2 גרסאות)
- מה מנהל הידע יודע? (2 גרסאות)
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף? (2 גרסאות)
- חוסנו (2 גרסאות)
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא (2 גרסאות)
- כמשימת העל של המודיעין (2 גרסאות)
- כיצד נבחר הצוות הלומד (2 גרסאות)
- העוצמה במרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- האי מייל, הישן והטוב (2 גרסאות)
- "חוש הריח" (2 גרסאות)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (2 גרסאות)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (2 גרסאות)
- מבוא (2 גרסאות)
- מבנה הסדנא ותכניה (2 גרסאות)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (2 גרסאות)
- מסע למידה (2 גרסאות)
- בבעיתיות (2 גרסאות)
- ידע סיפורי (2 גרסאות)
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)