מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 101 ו־200:
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית (2 גרסאות)
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום? (2 גרסאות)
- מה מנהל הידע יודע? (2 גרסאות)
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף? (2 גרסאות)
- חוסנו (2 גרסאות)
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא (2 גרסאות)
- כמשימת העל של המודיעין (2 גרסאות)
- כיצד נבחר הצוות הלומד (2 גרסאות)
- העוצמה במרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- האי מייל, הישן והטוב (2 גרסאות)
- "חוש הריח" (2 גרסאות)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (2 גרסאות)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (2 גרסאות)
- מבוא (2 גרסאות)
- מבנה הסדנא ותכניה (2 גרסאות)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (2 גרסאות)
- מסע למידה (2 גרסאות)
- בבעיתיות (2 גרסאות)
- ידע סיפורי (2 גרסאות)
- מאמרים וחומרים תיאורטיים (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006 (2 גרסאות)
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism (2 גרסאות)
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר (2 גרסאות)
- הנחיות תכנון (2 גרסאות)
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי (2 גרסאות)
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו (2 גרסאות)
- מאמר (2 גרסאות)
- תנורו של עכנאי (2 גרסאות)
- כניסה למסמך המלא (2 גרסאות)
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל (2 גרסאות)
- למידה ועשייה (2 גרסאות)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (2 גרסאות)
- קובץ:Enter.png (2 גרסאות)
- טרור והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב (2 גרסאות)
- המודיעין והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- הסיפור על הלמידה (2 גרסאות)
- מושגים המחייבים בירור (2 גרסאות)
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07 (2 גרסאות)
- השיח המערכתי (2 גרסאות)
- מפגש 8 במרץ 07' (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006 (2 גרסאות)
- מפגש רביעי - 12 נובמבר (2 גרסאות)
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07 (2 גרסאות)
- דיון על גבולות הדיון (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה (2 גרסאות)
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006 (2 גרסאות)
- מהי שאלת למידה? (2 גרסאות)
- למה כדאי ללמוד בצוות? (2 גרסאות)
- מורכבות - complexity (2 גרסאות)
- מחקרו של צבי לניר (2 גרסאות)
- מפגש שביעי - 11 פברואר (2 גרסאות)
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית (2 גרסאות)
- למודיעין הישראלי (2 גרסאות)
- הרכבת הפאזל (2 גרסאות)
- יצירת הלם במערכת היריבה (2 גרסאות)
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ (2 גרסאות)
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה' (2 גרסאות)
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע (2 גרסאות)
- מהי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור? (2 גרסאות)
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית (2 גרסאות)
- המדריך לארגון הלומד (2 גרסאות)
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת (2 גרסאות)
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום (2 גרסאות)
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו (2 גרסאות)
- מהו סיפור (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה... (2 גרסאות)
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד? (2 גרסאות)
- מערכת מושגית חדשה (2 גרסאות)
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון (2 גרסאות)
- על הסיפור (2 גרסאות)
- כללים לכתיבה המשותפת (2 גרסאות)
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים (2 גרסאות)
- לאן פנינו מועדות ? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי (2 גרסאות)
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט (2 גרסאות)
- הצי"ח (2 גרסאות)
- מהו ניהול ידע? (2 גרסאות)
- הצעה חלופית (2 גרסאות)
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07 (2 גרסאות)
- קובץ:Eden.jpg (2 גרסאות)
- דוגמאות (2 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות (2 גרסאות)
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- קובץ:Ramadim v13.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Mikhalogo.png (גרסה אחת)
- קובץ:Paradigms of learning.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Hermeneutics.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Social social networks.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Int camp response.doc (גרסה אחת)
- קובץ:TAZ.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Amam.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Zekos menthe.pps (גרסה אחת)
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)