סיפור המעשה
- התחלת קהילת הלמידה (המשבר כשלב מהותי המאפשר התפתחות).
- מפגש למידה בנושא קון והמודיעין - דוגמא
- המעבר לוויקי
- הכתיבה המשותפת כיוצרת ידע חדש שלא ניתן היה לפתחו במפגשי הלמידה.
- הכתיבה המשותפת והלמידה הרשתית אינה פוגעת במפגשים אלא מעלה את רמתם.
- הפורום
- החומרים ב- web
- החיבור לוויקיפדיה
- מה זה עשה בעולם עד כה (עבודה עם שרון, כתיבה לראמ"ן, נבחרת המצויינות, הקמת מדור בפקמ"ז, סדנאות בקורסי מודיעין, דיבור עם אנשים מתחומים שונים באמצעות האינטרנט - בעיקר דרך קריאת הטקסטים ודיונים בפורום).
- חבלי לידה מול החיל - קשיים (המפגש עם ראמ"ן, רתיעה של אנשים מבחוץ עקב בטחון שדה, הרהורים שעלו על הרלוונטיות בתוך העשייה הצבאית, סקפטיות אצל גורמי המחשוב בחייל כגורם מקשה ומעכב, קושי מול תרבות של תכלס)
- המפגש עם עדי אילני - ארוע לדוגמא.
המקהל בסייבר
- עיסוק רב ובעל חשיבות באופן הבניית הידע
- דף לדוגמא מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
- הקישור שבוצע לוויקפדיה הכללית
דיון רעיוני בהקשר
- הפלורליזם ראו דף האם צריך פלורליזם מחקרי
- אפשרות להמשך למידה משותפת לאורך שנים.
- מערכת יחסים אחרת בין גופי המחקר, בין גורמי מחקר - איסוף, בין קמ"נים ומפקדים (דיון בפורום לדוגמא).
- מה עוד יכול לקרות בעתיד?
- הרלוונטיות לסביבות בהן הלמידה (המערכתית) היא אחד האתגרים המרכזיים.