הדפים הבאים אינם מקשרים לדפים אחרים באתר המקהל - מודיעין מערכתי.
מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 21 ו־70:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- הרמד בסביבה מערכתית
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
- חוסנו
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כניסה למסמך המלא
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני צוות לומד
- מבוא
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
- מפגש עשירי - 20 מאי
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006
- מפגש רביעי - 12 נובמבר
- מפגש שביעי - 11 פברואר
- מפגש שמיני - 25 פברואר
- מפגש תשיעי - 22 אפריל
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור
- פלורליזם
- רשתות חברתיות חברתיות
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר
- קובץ:Air.pps
- קובץ:Amam.ppt
- קובץ:Cultural changes.pps
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)