מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 51 ו־100:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- כיצד לומד הצוות הלומד? (2 גרסאות)
- כיצד לומדים מהצלחות? (2 גרסאות)
- קובץ:Landscp.jpg (2 גרסאות)
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית (2 גרסאות)
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי (2 גרסאות)
- ועדות החקירה כולן (2 גרסאות)
- כאזור פעולה (2 גרסאות)
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים (2 גרסאות)
- מפגש עשירי - 20 מאי (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה (2 גרסאות)
- מסמך המתהווה (2 גרסאות)
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית (2 גרסאות)
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום? (2 גרסאות)
- מה מנהל הידע יודע? (2 גרסאות)
- מפגש חמישי - 24 דצמבר (2 גרסאות)
- טקסט בסיסי (2 גרסאות)
- הכלי ההסתברותי (2 גרסאות)
- מסמך התהווה (2 גרסאות)
- כמשימת העל של המודיעין (2 גרסאות)
- כיצד נבחר הצוות הלומד (2 גרסאות)
- העוצמה במרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף? (2 גרסאות)
- חוסנו (2 גרסאות)
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (2 גרסאות)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (2 גרסאות)
- האי מייל, הישן והטוב (2 גרסאות)
- "חוש הריח" (2 גרסאות)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (2 גרסאות)
- ידע סיפורי (2 גרסאות)
- מאמרים וחומרים תיאורטיים (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006 (2 גרסאות)
- מבוא (2 גרסאות)
- מבנה הסדנא ותכניה (2 גרסאות)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (2 גרסאות)
- מסע למידה (2 גרסאות)
- בבעיתיות (2 גרסאות)
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי (2 גרסאות)
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו (2 גרסאות)
- מאמר (2 גרסאות)
- תנורו של עכנאי (2 גרסאות)
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism (2 גרסאות)
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר (2 גרסאות)
- הנחיות תכנון (2 גרסאות)
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב (2 גרסאות)
- כניסה למסמך המלא (2 גרסאות)
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל (2 גרסאות)
- למידה ועשייה (2 גרסאות)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (2 גרסאות)
- קובץ:Enter.png (2 גרסאות)
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)