הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.
מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 101 ו־150:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- כשלונה של ההתרעה
- כשלונן של גישות שונות להתרעה
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי
- מאפייני צוות לומד
- מבוא
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית
- מבנה הסדנא ותכניה
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מודיעין במשבר
- מורכבות - complexity
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)