הדפים הבאים אינם מקושרים מדפים אחרים במקהל - מודיעין מערכתי ואינם מוכללים בהם.
מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 1 ו־50:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- "חוש הריח"
- 'הצי"ח'
- Mikhal/paradigms.ppt
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה
- בלוגים בארגון
- דוגמאות
- דיון משותף
- האי מייל, הישן והטוב
- הולדת תובנות
- הכלי ההסתברותי
- המדריך לארגון הלומד
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
- העוצמה במרחב הקיברנטי
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כניסה למסמך המלא
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למידה ועשייה
- מאמרים
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני צוות לומד
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך התהווה
- מערכת מושגית חדשה
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
- מפגש עשירי - 20 מאי
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)