מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 21 ו־70:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית (4 גרסאות)
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית (4 גרסאות)
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- עמוד ראשי (4 גרסאות)
- טקסטים ומצגות (4 גרסאות)
- גבולות הלמידה (3 גרסאות)
- פלורליזם (3 גרסאות)
- רשתות חברתיות חברתיות (3 גרסאות)
- רציונאל המערכת היריבה (3 גרסאות)
- סוגיות פתוחות (3 גרסאות)
- הגדרת המבוכות (3 גרסאות)
- מאפייני צוות לומד (3 גרסאות)
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר (3 גרסאות)
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ" (3 גרסאות)
- אינטליפדיה (3 גרסאות)
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי (3 גרסאות)
- אמצעי לחימה תלולי מסלול (3 גרסאות)
- עיצוב הסדנא ותכניה (3 גרסאות)
- הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- ספר על למידה (3 גרסאות)
- הולדת תובנות (3 גרסאות)
- מפגש שמיני - 25 פברואר (3 גרסאות)
- 18 ביוני (3 גרסאות)
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני (3 גרסאות)
- מאמרים (3 גרסאות)
- עיצוב (3 גרסאות)
- 25 ביוני (3 גרסאות)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי (3 גרסאות)
- סיכום מפגשי הכנה (3 גרסאות)
- ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב (3 גרסאות)
- גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד (3 גרסאות)
- מהו תפקיד הצוות הלומד? (3 גרסאות)
- המקהל (3 גרסאות)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (3 גרסאות)
- 11 ביוני (3 גרסאות)
- בניית צוות לומד (3 גרסאות)
- שיח המערכתי (3 גרסאות)
- 18 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (3 גרסאות)
- שלב הלמידה (3 גרסאות)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (3 גרסאות)
- Mikhal/paradigms.ppt (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- סיכומי פגישות (3 גרסאות)
- על המקהל (3 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)