מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 101 ו־150:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (2 גרסאות)
- הסיפור על הלמידה (2 גרסאות)
- מושגים המחייבים בירור (2 גרסאות)
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07 (2 גרסאות)
- השיח המערכתי (2 גרסאות)
- מפגש 8 במרץ 07' (2 גרסאות)
- המודיעין והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- דיון על גבולות הדיון (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה (2 גרסאות)
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006 (2 גרסאות)
- מהי שאלת למידה? (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006 (2 גרסאות)
- מפגש רביעי - 12 נובמבר (2 גרסאות)
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07 (2 גרסאות)
- למודיעין הישראלי (2 גרסאות)
- הרכבת הפאזל (2 גרסאות)
- יצירת הלם במערכת היריבה (2 גרסאות)
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ (2 גרסאות)
- למה כדאי ללמוד בצוות? (2 גרסאות)
- מורכבות - complexity (2 גרסאות)
- מחקרו של צבי לניר (2 גרסאות)
- מפגש שביעי - 11 פברואר (2 גרסאות)
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית (2 גרסאות)
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית (2 גרסאות)
- המדריך לארגון הלומד (2 גרסאות)
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת (2 גרסאות)
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן (2 גרסאות)
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה' (2 גרסאות)
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע (2 גרסאות)
- מהי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור? (2 גרסאות)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (3 גרסאות)
- המקהל (3 גרסאות)
- שיח המערכתי (3 גרסאות)
- 18 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- 11 ביוני (3 גרסאות)
- בניית צוות לומד (3 גרסאות)
- Mikhal/paradigms.ppt (3 גרסאות)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (3 גרסאות)
- שלב הלמידה (3 גרסאות)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- סיכומי פגישות (3 גרסאות)
- על המקהל (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)