מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 51 ו־100:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- כאזור פעולה
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מבוא
- מבנה הסדנא ותכניה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)