מוצגות עד 136 תוצאות בין המספרים 1 ו־136:
צפייה ב: (250 הקודמים | 250 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- "חוש הריח"
- Mikhal/paradigms.ppt
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה'
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט
- בבעיתיות
- דוגמאות
- דיון על גבולות הדיון
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר
- האי מייל, הישן והטוב
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי
- הכלי ההסתברותי
- המדריך לארגון הלומד
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות
- המודיעין והמרחב הקיברנטי
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות
- הנחיות תכנון
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור
- הסיפור על הלמידה
- העוצמה במרחב הקיברנטי
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
- הצי"ח
- הצעה חלופית
- הרכבת הפאזל
- השיח המערכתי
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן
- וויקי / wiki
- ועדות החקירה כולן
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור?
- חוסנו
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
- חטיבת המרחוב הקיברנטי
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
- טקסט בסיסי
- טקסטים ומצגות
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו
- טרור והמרחב הקיברנטי
- ידע סיפורי
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
- יצירת הלם במערכת היריבה
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב
- כאזור פעולה
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מבוא
- מבנה הסדנא ותכניה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
- מפגש עשירי - 20 מאי
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006
- מפגש רביעי - 12 נובמבר
- מפגש שביעי - 11 פברואר
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור
- עיצוב
- על הסיפור
- עמוד ראשי
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי
- תנורו של עכנאי
- קובץ:Air.pps
- קובץ:Amam.ppt
- קובץ:Cultural changes.pps
- קובץ:Disenchantment 1.3.doc
- קובץ:Eden.jpg
- קובץ:Enter.png
- קובץ:Existentialism.pps
- קובץ:Habermas.pps
- קובץ:Hamas.rtf
- קובץ:Hermeneutics.ppt
- קובץ:Int camp response.doc
- קובץ:Landscp.jpg
- קובץ:Learning on LFS.pps
- קובץ:Main risk.pps
- קובץ:Meeting 3.pps
- קובץ:Mikhal.pps
- קובץ:Mikhalogo.png
- קובץ:Paradigms.ppt
- קובץ:Paradigms of learning.pps
- קובץ:Ramadim v13.pps
- קובץ:Response.ppt
- קובץ:Social social networks.pps
- קובץ:TAZ.pps
- קובץ:Take 2.doc
- קובץ:Zekos menthe.pps
צפייה ב: (250 הקודמים | 250 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)