מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 1 ו־50:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- האם צריך פלורליזם מחקרי (7 גרסאות)
- תפישת המודיעין המסורתית (7 גרסאות)
- כשלונן של גישות שונות להתרעה (6 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - הלכה למעשה (5 גרסאות)
- המודיעין במערכה כדוגמא (5 גרסאות)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית (5 גרסאות)
- ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית (5 גרסאות)
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה (5 גרסאות)
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין (4 גרסאות)
- כשלונה של ההתרעה (4 גרסאות)
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני (4 גרסאות)
- גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה (4 גרסאות)
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית (4 גרסאות)
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית (4 גרסאות)
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה (4 גרסאות)
- עמוד ראשי (4 גרסאות)
- טקסטים ומצגות (4 גרסאות)
- האם די בהחלפת אנשי המודיעין (4 גרסאות)
- הבנייה חברתית ושיח (4 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית (4 גרסאות)
- אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט (4 גרסאות)
- המערכה הצבאית כדוגמא (4 גרסאות)
- הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל (4 גרסאות)
- דיונים (4 גרסאות)
- המקהל (3 גרסאות)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (3 גרסאות)
- 11 ביוני (3 גרסאות)
- בניית צוות לומד (3 גרסאות)
- שיח המערכתי (3 גרסאות)
- 18 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (3 גרסאות)
- שלב הלמידה (3 גרסאות)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (3 גרסאות)
- Mikhal/paradigms.ppt (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- סיכומי פגישות (3 גרסאות)
- על המקהל (3 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השני (3 גרסאות)
- 25 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך (3 גרסאות)
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה (3 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום (3 גרסאות)
- מודיעין במשבר (3 גרסאות)
- 'הצי"ח' (3 גרסאות)
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)