מוצגות עד 50 תוצאות בין המספרים 51 ו־100:
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- על המקהל (3 גרסאות)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (3 גרסאות)
- דיון משותף (3 גרסאות)
- התייחסותו של צבי לניר (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השלישי (3 גרסאות)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (3 גרסאות)
- סביבות הפעולה השונות (3 גרסאות)
- 25 ביוני - פגישה (3 גרסאות)
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך (3 גרסאות)
- סיכום המפגש השני (3 גרסאות)
- 'הצי"ח' (3 גרסאות)
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה (3 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום (3 גרסאות)
- מודיעין במשבר (3 גרסאות)
- תורת המערכות והשיח המערכתי (3 גרסאות)
- הרמד בסביבה מערכתית (3 גרסאות)
- סיכום המפגש הראשון (3 גרסאות)
- בלוגים בארגון (3 גרסאות)
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006 (3 גרסאות)
- רשתות חברתיות חברתיות (3 גרסאות)
- רציונאל המערכת היריבה (3 גרסאות)
- סוגיות פתוחות (3 גרסאות)
- גבולות הלמידה (3 גרסאות)
- פלורליזם (3 גרסאות)
- מאפייני צוות לומד (3 גרסאות)
- הגדרת המבוכות (3 גרסאות)
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר (3 גרסאות)
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ" (3 גרסאות)
- עיצוב הסדנא ותכניה (3 גרסאות)
- אינטליפדיה (3 גרסאות)
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי (3 גרסאות)
- אמצעי לחימה תלולי מסלול (3 גרסאות)
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07 (2 גרסאות)
- השיח המערכתי (2 גרסאות)
- מפגש 8 במרץ 07' (2 גרסאות)
- המודיעין והמרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- הסיפור על הלמידה (2 גרסאות)
- מושגים המחייבים בירור (2 גרסאות)
- מהלכה למעשה (2 גרסאות)
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006 (2 גרסאות)
- מהי שאלת למידה? (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006 (2 גרסאות)
- מפגש רביעי - 12 נובמבר (2 גרסאות)
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07 (2 גרסאות)
- דיון על גבולות הדיון (2 גרסאות)
- יצירת הלם במערכת היריבה (2 גרסאות)
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ (2 גרסאות)
- למה כדאי ללמוד בצוות? (2 גרסאות)
- מורכבות - complexity (2 גרסאות)
צפייה ב: (50 הקודמים | 50 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)