פריט ידע הדפים עם מספר העריכות הגבוה ביותר

פריט ידע הדפים עם מספר העריכות הגבוה ביותר

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 1 ו־100:

צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. האם צריך פלורליזם מחקרי‎‏ (7 גרסאות)
  2. תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (7 גרסאות)
  3. כשלונן של גישות שונות להתרעה‎‏ (6 גרסאות)
  4. מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה‎‏ (5 גרסאות)
  5. המודיעין המערכתי - הלכה למעשה‎‏ (5 גרסאות)
  6. המודיעין במערכה כדוגמא‎‏ (5 גרסאות)
  7. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (5 גרסאות)
  8. ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית‎‏ (5 גרסאות)
  9. הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל‎‏ (4 גרסאות)
  10. דיונים‎‏ (4 גרסאות)
  11. מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין‎‏ (4 גרסאות)
  12. כשלונה של ההתרעה‎‏ (4 גרסאות)
  13. הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני‎‏ (4 גרסאות)
  14. גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה‎‏ (4 גרסאות)
  15. ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה‎‏ (4 גרסאות)
  16. מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית‎‏ (4 גרסאות)
  17. מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (4 גרסאות)
  18. התייחסויות לפרדיגמה החדשה‎‏ (4 גרסאות)
  19. עמוד ראשי‎‏ (4 גרסאות)
  20. טקסטים ומצגות‎‏ (4 גרסאות)
  21. האם די בהחלפת אנשי המודיעין‎‏ (4 גרסאות)
  22. הבנייה חברתית ושיח‎‏ (4 גרסאות)
  23. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית‎‏ (4 גרסאות)
  24. אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט‎‏ (4 גרסאות)
  25. המערכה הצבאית כדוגמא‎‏ (4 גרסאות)
  26. הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (3 גרסאות)
  27. ספר על למידה‎‏ (3 גרסאות)
  28. הולדת תובנות‎‏ (3 גרסאות)
  29. מפגש שמיני - 25 פברואר‎‏ (3 גרסאות)
  30. 18 ביוני‎‏ (3 גרסאות)
  31. מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני‎‏ (3 גרסאות)
  32. מאמרים‎‏ (3 גרסאות)
  33. עיצוב‎‏ (3 גרסאות)
  34. 25 ביוני‎‏ (3 גרסאות)
  35. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי‎‏ (3 גרסאות)
  36. סיכום מפגשי הכנה‎‏ (3 גרסאות)
  37. ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב‎‏ (3 גרסאות)
  38. גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד‎‏ (3 גרסאות)
  39. מהו תפקיד הצוות הלומד?‎‏ (3 גרסאות)
  40. המקהל‎‏ (3 גרסאות)
  41. מפגש תשיעי - 22 אפריל‎‏ (3 גרסאות)
  42. 11 ביוני‎‏ (3 גרסאות)
  43. בניית צוות לומד‎‏ (3 גרסאות)
  44. שיח המערכתי‎‏ (3 גרסאות)
  45. 18 ביוני - פגישה‎‏ (3 גרסאות)
  46. שלב הלמידה‎‏ (3 גרסאות)
  47. הולדתו של המחקר המודיעיני‎‏ (3 גרסאות)
  48. Mikhal/paradigms.ppt‎‏ (3 גרסאות)
  49. הגיון הפלורליזם המחקרי‎‏ (3 גרסאות)
  50. אתגרים לפרדיגמה החדשה‎‏ (3 גרסאות)
  51. דיון משותף‎‏ (3 גרסאות)
  52. סיכומי פגישות‎‏ (3 גרסאות)
  53. על המקהל‎‏ (3 גרסאות)
  54. התייחסותו של צבי לניר‎‏ (3 גרסאות)
  55. סיכום המפגש השלישי‎‏ (3 גרסאות)
  56. שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית‎‏ (3 גרסאות)
  57. סביבות הפעולה השונות‎‏ (3 גרסאות)
  58. סיכום המפגש השני‎‏ (3 גרסאות)
  59. 25 ביוני - פגישה‎‏ (3 גרסאות)
  60. שאלות לבירור וחקירה בהמשך‎‏ (3 גרסאות)
  61. אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה‎‏ (3 גרסאות)
  62. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום‎‏ (3 גרסאות)
  63. מודיעין במשבר‎‏ (3 גרסאות)
  64. 'הצי"ח'‎‏ (3 גרסאות)
  65. סיכום המפגש הראשון‎‏ (3 גרסאות)
  66. בלוגים בארגון‎‏ (3 גרסאות)
  67. סיכום מפגש 9 במרץ 2006‎‏ (3 גרסאות)
  68. תורת המערכות והשיח המערכתי‎‏ (3 גרסאות)
  69. הרמד בסביבה מערכתית‎‏ (3 גרסאות)
  70. גבולות הלמידה‎‏ (3 גרסאות)
  71. פלורליזם‎‏ (3 גרסאות)
  72. רשתות חברתיות חברתיות‎‏ (3 גרסאות)
  73. רציונאל המערכת היריבה‎‏ (3 גרסאות)
  74. סוגיות פתוחות‎‏ (3 גרסאות)
  75. הגדרת המבוכות‎‏ (3 גרסאות)
  76. מאפייני צוות לומד‎‏ (3 גרסאות)
  77. שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר‎‏ (3 גרסאות)
  78. גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ"‎‏ (3 גרסאות)
  79. אינטליפדיה‎‏ (3 גרסאות)
  80. מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי‎‏ (3 גרסאות)
  81. אמצעי לחימה תלולי מסלול‎‏ (3 גרסאות)
  82. עיצוב הסדנא ותכניה‎‏ (3 גרסאות)
  83. המודיעין והמרחב הקיברנטי‎‏ (2 גרסאות)
  84. הסיפור על הלמידה‎‏ (2 גרסאות)
  85. מושגים המחייבים בירור‎‏ (2 גרסאות)
  86. מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07‎‏ (2 גרסאות)
  87. השיח המערכתי‎‏ (2 גרסאות)
  88. מפגש 8 במרץ 07'‎‏ (2 גרסאות)
  89. מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006‎‏ (2 גרסאות)
  90. מפגש רביעי - 12 נובמבר‎‏ (2 גרסאות)
  91. מפגש שהתקיים ב-17.3.07‎‏ (2 גרסאות)
  92. דיון על גבולות הדיון‎‏ (2 גרסאות)
  93. מהלכה למעשה‎‏ (2 גרסאות)
  94. מפגש ראשון - 18 מאי 2006‎‏ (2 גרסאות)
  95. מהי שאלת למידה?‎‏ (2 גרסאות)
  96. למה כדאי ללמוד בצוות?‎‏ (2 גרסאות)
  97. מורכבות - complexity‎‏ (2 גרסאות)
  98. מחקרו של צבי לניר‎‏ (2 גרסאות)
  99. מפגש שביעי - 11 פברואר‎‏ (2 גרסאות)
  100. מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית‎‏ (2 גרסאות)

צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)