מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 1 ו־100:
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- קובץ:Learning on LFS.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Main risk.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Meeting 3.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Mikhal.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Ramadim v13.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Mikhalogo.png (גרסה אחת)
- קובץ:Paradigms of learning.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Hermeneutics.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Social social networks.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Int camp response.doc (גרסה אחת)
- קובץ:TAZ.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Amam.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Zekos menthe.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Paradigms.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Hamas.rtf (גרסה אחת)
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור (גרסה אחת)
- קובץ:Response.ppt (גרסה אחת)
- קובץ:Disenchantment 1.3.doc (גרסה אחת)
- קובץ:Take 2.doc (גרסה אחת)
- קובץ:Air.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Cultural changes.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Existentialism.pps (גרסה אחת)
- קובץ:Habermas.pps (גרסה אחת)
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה... (2 גרסאות)
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד? (2 גרסאות)
- מערכת מושגית חדשה (2 גרסאות)
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום (2 גרסאות)
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו (2 גרסאות)
- מהו סיפור (2 גרסאות)
- כללים לכתיבה המשותפת (2 גרסאות)
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון (2 גרסאות)
- על הסיפור (2 גרסאות)
- הצי"ח (2 גרסאות)
- מהו ניהול ידע? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים (2 גרסאות)
- לאן פנינו מועדות ? (2 גרסאות)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי (2 גרסאות)
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט (2 גרסאות)
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות (2 גרסאות)
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית? (2 גרסאות)
- הצעה חלופית (2 גרסאות)
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07 (2 גרסאות)
- קובץ:Eden.jpg (2 גרסאות)
- דוגמאות (2 גרסאות)
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי (2 גרסאות)
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06 (2 גרסאות)
- מהו ארגון לומד? (2 גרסאות)
- וויקי / wiki (2 גרסאות)
- כיצד לומד הצוות הלומד? (2 גרסאות)
- כיצד לומדים מהצלחות? (2 גרסאות)
- קובץ:Landscp.jpg (2 גרסאות)
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית (2 גרסאות)
- ועדות החקירה כולן (2 גרסאות)
- כאזור פעולה (2 גרסאות)
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים (2 גרסאות)
- מפגש עשירי - 20 מאי (2 גרסאות)
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה (2 גרסאות)
- מסמך המתהווה (2 גרסאות)
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית (2 גרסאות)
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום? (2 גרסאות)
- מה מנהל הידע יודע? (2 גרסאות)
- מפגש חמישי - 24 דצמבר (2 גרסאות)
- טקסט בסיסי (2 גרסאות)
- הכלי ההסתברותי (2 גרסאות)
- מסמך התהווה (2 גרסאות)
- כמשימת העל של המודיעין (2 גרסאות)
- כיצד נבחר הצוות הלומד (2 גרסאות)
- העוצמה במרחב הקיברנטי (2 גרסאות)
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף? (2 גרסאות)
- חוסנו (2 גרסאות)
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא (2 גרסאות)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (2 גרסאות)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (2 גרסאות)
- האי מייל, הישן והטוב (2 גרסאות)
- "חוש הריח" (2 גרסאות)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (2 גרסאות)
- ידע סיפורי (2 גרסאות)
- מאמרים וחומרים תיאורטיים (2 גרסאות)
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006 (2 גרסאות)
- מבוא (2 גרסאות)
- מבנה הסדנא ותכניה (2 גרסאות)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (2 גרסאות)
- מסע למידה (2 גרסאות)
- בבעיתיות (2 גרסאות)
- הנחיות תכנון (2 גרסאות)
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי (2 גרסאות)
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו (2 גרסאות)
- מאמר (2 גרסאות)
- תנורו של עכנאי (2 גרסאות)
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism (2 גרסאות)
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר (2 גרסאות)
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב (2 גרסאות)
- כניסה למסמך המלא (2 גרסאות)
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל (2 גרסאות)
- למידה ועשייה (2 גרסאות)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (2 גרסאות)
- קובץ:Enter.png (2 גרסאות)
צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)