מוצגות עד 214 תוצאות בין המספרים 1 ו־214:
צפייה ב: (250 הקודמים | 250 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- "חוש הריח" (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה' (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- דוגמאות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- בבעיתיות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- האי מייל, הישן והטוב (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- דיון על גבולות הדיון (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המדריך לארגון הלומד (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המודיעין והמרחב הקיברנטי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הכלי ההסתברותי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הסיפור על הלמידה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הנחיות תכנון (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- העוצמה במרחב הקיברנטי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הצי"ח (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הצעה חלופית (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הרכבת הפאזל (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- השיח המערכתי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- וויקי / wiki (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- ועדות החקירה כולן (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- חוסנו (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- ידע סיפורי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- טרור והמרחב הקיברנטי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- טקסט בסיסי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- יצירת הלם במערכת היריבה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד לומד הצוות הלומד? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כאזור פעולה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כללים לכתיבה המשותפת (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד לומדים מהצלחות? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כניסה למסמך המלא (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כמשימת העל של המודיעין (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- כיצד נבחר הצוות הלומד (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- לאן פנינו מועדות ? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מאמר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- למה כדאי ללמוד בצוות? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- למודיעין הישראלי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- למידה ועשייה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מבוא (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מבנה הסדנא ותכניה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מאמרים וחומרים תיאורטיים (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהי שאלת למידה? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה... (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מה מנהל הידע יודע? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהו ניהול ידע? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהלכה למעשה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהו ארגון לומד? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהי למידה ארגונית? (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מהו סיפור (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מורכבות - complexity (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מחקרו של צבי לניר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מושגים המחייבים בירור (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מסע למידה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מסמך המתהווה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מסמך התהווה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מערכת מושגית חדשה (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש חמישי - 24 דצמבר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש 8 במרץ 07' (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש רביעי - 12 נובמבר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש שביעי - 11 פברואר (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006 (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- מפגש עשירי - 20 מאי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- על הסיפור (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- תנורו של עכנאי (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- קובץ:Eden.jpg (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- קובץ:Landscp.jpg (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- קובץ:Enter.png (11:37, 26 באוקטובר 2020)
- קובץ:Mikhalogo.png (12:23, 26 באוקטובר 2020)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום (13:21, 5 באוגוסט 2021)
- קובץ:Hermeneutics.ppt (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Int camp response.doc (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Amam.ppt (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Paradigms.ppt (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Response.ppt (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Take 2.doc (10:21, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Air.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Cultural changes.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Existentialism.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Habermas.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Meeting 3.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Mikhal.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Learning on LFS.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Main risk.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Ramadim v13.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Paradigms of learning.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Social social networks.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:TAZ.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Zekos menthe.pps (10:22, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Hamas.rtf (10:23, 10 באוגוסט 2021)
- קובץ:Disenchantment 1.3.doc (10:27, 10 באוגוסט 2021)
- טקסטים ומצגות (10:29, 10 באוגוסט 2021)
- עמוד ראשי (17:07, 13 בספטמבר 2021)
- המקהל (18:30, 13 בפברואר 2022)
- גבולות הלמידה (18:30, 13 בפברואר 2022)
- מודיעין במשבר (18:30, 13 בפברואר 2022)
- כשלונה של ההתרעה (18:31, 13 בפברואר 2022)
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני (18:51, 13 בפברואר 2022)
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית (18:51, 13 בפברואר 2022)
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית (18:52, 13 בפברואר 2022)
- הולדתו של המחקר המודיעיני (18:52, 13 בפברואר 2022)
- ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב (18:52, 13 בפברואר 2022)
- הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית (18:53, 13 בפברואר 2022)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי (18:55, 13 בפברואר 2022)
- סביבות הפעולה השונות (18:58, 13 בפברואר 2022)
- תורת המערכות והשיח המערכתי (18:59, 13 בפברואר 2022)
- הרמד בסביבה מערכתית (19:02, 13 בפברואר 2022)
- 'הצי"ח' (19:03, 13 בפברואר 2022)
- 11 ביוני (19:04, 13 בפברואר 2022)
- 18 ביוני (19:04, 13 בפברואר 2022)
- 18 ביוני - פגישה (19:04, 13 בפברואר 2022)
- 25 ביוני (19:04, 13 בפברואר 2022)
- 25 ביוני - פגישה (19:05, 13 בפברואר 2022)
- אינטליפדיה (19:06, 13 בפברואר 2022)
- אמצעי לחימה תלולי מסלול (19:07, 13 בפברואר 2022)
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה (19:07, 13 בפברואר 2022)
- אתגרים לפרדיגמה החדשה (19:07, 13 בפברואר 2022)
- התייחסותו של צבי לניר (19:08, 13 בפברואר 2022)
- בלוגים בארגון (19:08, 13 בפברואר 2022)
- בניית צוות לומד (19:09, 13 בפברואר 2022)
- גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה (19:10, 13 בפברואר 2022)
- גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד (19:10, 13 בפברואר 2022)
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ" (19:10, 13 בפברואר 2022)
- דיון משותף (19:11, 13 בפברואר 2022)
- דיונים (19:11, 13 בפברואר 2022)
- הגדרת המבוכות (19:14, 13 בפברואר 2022)
- הגיון הפלורליזם המחקרי (19:15, 13 בפברואר 2022)
- הולדת תובנות (19:16, 13 בפברואר 2022)
- תפישת המודיעין המסורתית (19:19, 13 בפברואר 2022)
- שלב הלמידה (19:19, 13 בפברואר 2022)
- שיח המערכתי (19:20, 13 בפברואר 2022)
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר (19:20, 13 בפברואר 2022)
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך (19:21, 13 בפברואר 2022)
- רשתות חברתיות חברתיות (19:21, 13 בפברואר 2022)
- רציונאל המערכת היריבה (19:21, 13 בפברואר 2022)
- פלורליזם (19:21, 13 בפברואר 2022)
- על המקהל (19:22, 13 בפברואר 2022)
- עיצוב הסדנא ותכניה (19:22, 13 בפברואר 2022)
- עיצוב (19:23, 13 בפברואר 2022)
- ספר על למידה (19:23, 13 בפברואר 2022)
- סיכומי פגישות (19:24, 13 בפברואר 2022)
- סיכום מפגשי הכנה (19:24, 13 בפברואר 2022)
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006 (19:24, 13 בפברואר 2022)
- סיכום המפגש השני (19:25, 13 בפברואר 2022)
- סיכום המפגש השלישי (19:25, 13 בפברואר 2022)
- סיכום המפגש הראשון (19:25, 13 בפברואר 2022)
- סוגיות פתוחות (19:26, 13 בפברואר 2022)
- מפגש תשיעי - 22 אפריל (19:26, 13 בפברואר 2022)
- מפגש שמיני - 25 פברואר (19:26, 13 בפברואר 2022)
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני (19:27, 13 בפברואר 2022)
- מהו תפקיד הצוות הלומד? (19:27, 13 בפברואר 2022)
- מאפייני צוות לומד (19:27, 13 בפברואר 2022)
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי (19:28, 13 בפברואר 2022)
- מאמרים (19:28, 13 בפברואר 2022)
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית (19:34, 13 בפברואר 2022)
- הבנייה חברתית ושיח (19:36, 13 בפברואר 2022)
- הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל (19:36, 13 בפברואר 2022)
- האם די בהחלפת אנשי המודיעין (19:37, 13 בפברואר 2022)
- האם צריך פלורליזם מחקרי (20:12, 13 בפברואר 2022)
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית (21:13, 13 בפברואר 2022)
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית (21:48, 13 בפברואר 2022)
- המערכה הצבאית כדוגמא (21:49, 13 בפברואר 2022)
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה (21:49, 13 בפברואר 2022)
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה (21:49, 13 בפברואר 2022)
- אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט (21:49, 13 בפברואר 2022)
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין (21:49, 13 בפברואר 2022)
- המודיעין במערכה כדוגמא (21:49, 13 בפברואר 2022)
- ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית (21:49, 13 בפברואר 2022)
- המודיעין המערכתי - הלכה למעשה (21:49, 13 בפברואר 2022)
- Mikhal/paradigms.ppt (12:19, 10 ביוני 2022)
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה (22:56, 15 באוקטובר 2022)
- כשלונן של גישות שונות להתרעה (09:19, 27 במרץ 2024)
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור (23:43, 27 במרץ 2024)
צפייה ב: (250 הקודמים | 250 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)