הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.
מוצגות עד 214 תוצאות בין המספרים 1 ו־214:
צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- "חוש הריח"
- 'הצי"ח'
- 11 ביוני
- 18 ביוני
- 18 ביוני - פגישה
- 25 ביוני
- 25 ביוני - פגישה
- Mikhal/paradigms.ppt
- אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה'
- אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט
- אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט
- אינטליפדיה
- אמצעי לחימה תלולי מסלול
- אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה
- אתגרים לפרדיגמה החדשה
- בבעיתיות
- בלוגים בארגון
- בניית צוות לומד
- גבולות הלמידה
- גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה
- גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד
- גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ"
- דוגמאות
- דיון משותף
- דיון על גבולות הדיון
- דיונים
- דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר
- האי מייל, הישן והטוב
- האם די בהחלפת אנשי המודיעין
- האם צריך פלורליזם מחקרי
- הבנייה חברתית ושיח
- הבניית מפעל מודיעיני מערכתי
- הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית
- הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל
- הגדרת המבוכות
- הגיון הפלורליזם המחקרי
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית
- ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי
- ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית
- ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב
- הולדת תובנות
- הולדתו של המחקר המודיעיני
- הכלי ההסתברותי
- המדריך לארגון הלומד
- המודיעין במערכה כדוגמא
- המודיעין המערכתי - הלכה למעשה
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית
- המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום
- המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות
- המודיעין והמרחב הקיברנטי
- המערכה הצבאית כדוגמא
- המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית
- המקהל
- המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
- המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות
- הנחיות תכנון
- הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
- הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור
- הסיפור על הלמידה
- העוצמה במרחב הקיברנטי
- הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
- הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
- הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני
- הצי"ח
- הצעה חלופית
- הרכבת הפאזל
- הרמד בסביבה מערכתית
- השיח המערכתי
- התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית
- התייחסויות לפרדיגמה החדשה
- התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
- התייחסותו של צבי לניר
- התפישה המוניטרית של א. לינקולן
- וויקי / wiki
- ועדות החקירה כולן
- ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור?
- חוסנו
- חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
- חטיבת המרחוב הקיברנטי
- חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
- חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
- טקסט בסיסי
- טקסטים ומצגות
- טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו
- טרור והמרחב הקיברנטי
- ידע סיפורי
- יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
- יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
- ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
- יצירת הלם במערכת היריבה
- יצירת הלם מערכתי אצל היריב
- כאזור פעולה
- כוחה של הלמידה במסורת היהודית
- כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
- כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
- כיצד לומד הצוות הלומד?
- כיצד לומדים מהצלחות?
- כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
- כיצד נבחר הצוות הלומד
- כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע
- כללים לכתיבה המשותפת
- כמשימת העל של המודיעין
- כניסה למסמך המלא
- כשלונה של ההתרעה
- כשלונן של גישות שונות להתרעה
- לאן פנינו מועדות ?
- לוחמה בטרור בסייבר – אזרחים מן השורה נגד הטרור ברשת
- למה כדאי ללמוד בצוות?
- למודיעין הישראלי
- למידה ועשייה
- למידה ועשייה - הילכו שניים יחדיו
- מאמר
- מאמרים
- מאמרים וחומרים תיאורטיים
- מאפייני הסדנא - טקסט בסיסי
- מאפייני צוות לומד
- מבוא
- מבט מחודש על תפישת המודיעין המסורתית
- מבנה הסדנא ותכניה
- מדוע נכשל המודיעין פעם אחר פעם במתן התרעה
- מה הסיפור שלך? - סיפור-סיפורים כאמצעי לניהול ידע ולמידה ארגונית
- מה כן ניתן לעשות עם הדברים ביום יום?
- מה מנהל הידע יודע?
- מהו ארגון לומד?
- מהו ניהול ידע?
- מהו סיפור
- מהו תפקיד הצוות הלומד?
- מהי למידה ארגונית?
- מהי שאלת למידה?
- מהלכה למעשה
- מהלכה למעשה: מלחמת לבנון השנייה והמערכה...
- מהם בעלי התפקידים השותפים בצוות הלומד?
- מודיעין במשבר
- מורכבות - complexity
- מושגים המחייבים בירור
- מחקרו של צבי לניר
- מי אנחנו? סיפורו של המקהל
- מיהו בעל העוצמה במרחב הזה
- מלאכת הרכבת הפאזל וההערכה המודיעינית
- ממודיעין במשבר לפרדיגמה החדשה
- ממסדים בטחוניים-אסטרטגים
- מסגרת ומבנה כללי של הסדנא
- מסמך המתהווה
- מסמך התהווה
- מסע למידה
- מערכת מושגית חדשה
- מערכת מושגית חדשה לדיון במודיעין
- מפגש 8 במרץ 07'
- מפגש הכנה ליריד הידע - 15 מאי 07
- מפגש חמישי - 24 דצמבר
- מפגש מס' 1 - 14 דצמבר 06
- מפגש מעקב - 19 אוקטובר 2006
- מפגש מעקב - 28 ספטמבר 2006
- מפגש סיכום - 28 אוקטובר 07
- מפגש עם קורס קמ"נים - 19 ביוני
- מפגש עשירי - 20 מאי
- מפגש ראשון - 18 מאי 2006
- מפגש רביעי - 12 נובמבר
- מפגש שביעי - 11 פברואר
- מפגש שהתקיים ב-17.3.07
- מפגש שמיני - 25 פברואר
- מפגש תשיעי - 22 אפריל
- סביבות הפעולה השונות
- סוגיות פתוחות
- סיכום המפגש הראשון
- סיכום המפגש השלישי
- סיכום המפגש השני
- סיכום מפגש 9 במרץ 2006
- סיכום מפגשי הכנה
- סיכומי פגישות
- סיכומים של צוות מלחמת יום-כיפור
- ספר על למידה
- עיצוב
- עיצוב הסדנא ותכניה
- על המקהל
- על הסיפור
- עמוד ראשי
- פלורליזם
- פרקטיקות לטובת השיח המערכתי
- רציונאל המערכת היריבה
- רשתות חברתיות חברתיות
- שאלות לבירור וחקירה בהמשך
- שאנון רוזמילר – שופטת מבלה את לילותיה בזיהוי מרגלים בסייבר
- שורשיה של תפישת המודיעין המסורתית
- שיח המערכתי
- שלב הלמידה
- תורת המערכות והשיח המערכתי
- תנורו של עכנאי
- תפישת המודיעין המסורתית
- קובץ:Air.pps
- קובץ:Amam.ppt
- קובץ:Cultural changes.pps
- קובץ:Disenchantment 1.3.doc
- קובץ:Eden.jpg
- קובץ:Enter.png
- קובץ:Existentialism.pps
- קובץ:Habermas.pps
- קובץ:Hamas.rtf
- קובץ:Hermeneutics.ppt
- קובץ:Int camp response.doc
- קובץ:Landscp.jpg
- קובץ:Learning on LFS.pps
- קובץ:Main risk.pps
- קובץ:Meeting 3.pps
- קובץ:Mikhal.pps
- קובץ:Mikhalogo.png
- קובץ:Paradigms.ppt
- קובץ:Paradigms of learning.pps
- קובץ:Ramadim v13.pps
- קובץ:Response.ppt
- קובץ:Social social networks.pps
- קובץ:TAZ.pps
- קובץ:Take 2.doc
- קובץ:Zekos menthe.pps
צפייה ב: (500 הקודמים | 500 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)