פריט ידע דפים ללא קישורי שפה

פריט ידע דפים ללא קישורי שפה

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

הדפים הבאים אינם מקשרים לגרסאות שלהם בשפות אחרות.

מוצגות עד 100 תוצאות בין המספרים 1 ו־100:

צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)

  1. "חוש הריח"
  2. 'הצי"ח'
  3. 11 ביוני
  4. 18 ביוני
  5. 18 ביוני - פגישה
  6. 25 ביוני
  7. 25 ביוני - פגישה
  8. Mikhal/paradigms.ppt
  9. אהרון וויסבורד וארגון ה'הגנה'
  10. אומנות המערכה כגישור בין המוחשי למופשט
  11. אומנות המערכה כדוגמא לגישור בין המוחשי למופשט
  12. אינטליפדיה
  13. אמצעי לחימה תלולי מסלול
  14. אסטרטגיות בלמידה צוות/קבוצה
  15. אתגרים לפרדיגמה החדשה
  16. בבעיתיות
  17. בלוגים בארגון
  18. בניית צוות לומד
  19. גבולות הלמידה
  20. גופים ממסדיים והיכולת שלהם להתמודד עם מרחב זה
  21. גיוס משתתפים מוצלח לצוות לומד
  22. גלן ג'נבי ומבצע ה- "עוקץ"
  23. דוגמאות
  24. דיון משותף
  25. דיון על גבולות הדיון
  26. דיונים
  27. דרכים לפיתוח ידע כפי שהתגבשו בזיד"ר
  28. האי מייל, הישן והטוב
  29. האם די בהחלפת אנשי המודיעין
  30. האם צריך פלורליזם מחקרי
  31. הבנייה חברתית ושיח
  32. הבניית מפעל מודיעיני מערכתי
  33. הבעיתיות בהגיונותיה של תפישת המודיעין המסורתית
  34. הבעיתיות בתפישת המודיעין מבית מדרשו של יצחק בן ישראל
  35. הגדרת המבוכות
  36. הגיון הפלורליזם המחקרי
  37. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית
  38. ההגיונות שבבסיס תפישת המודיעין המסורתית - מבט ביקורתי
  39. ההשפעה של תפישות המחקר המזרחני האקדמי על השקפת העולם המודיעינית הישראלית
  40. ההשראה מקהיליית המודיעין של ארה"ב
  41. הולדת תובנות
  42. הולדתו של המחקר המודיעיני
  43. הכלי ההסתברותי
  44. המדריך לארגון הלומד
  45. המודיעין במערכה כדוגמא
  46. המודיעין המערכתי - הלכה למעשה
  47. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית
  48. המודיעין המערכתי - מערכת המושגים הבסיסית ופרקטיקות ליישום
  49. המודיעין המערכתי - פרקטיקות מודיעיניות
  50. המודיעין והמרחב הקיברנטי
  51. המערכה הצבאית כדוגמא
  52. המצאותה של לוב על סף יכולת גרעינית
  53. המקהל
  54. המרחב הקיברנטי - טקסט וקישורים
  55. המרחב הקיברנטי - קהילות חברתיות/ קהילות ידע רשתיות
  56. הנחיות תכנון
  57. הסדנה הקיברנטית - מבנה ידע רשתי
  58. הסוגיה ההלכתית מעלה וויכוח האם תנור מסויים טמא או טהור
  59. הסיפור על הלמידה
  60. העוצמה במרחב הקיברנטי
  61. הפיתוח הארגוני לאן? מגמות עתידיות
  62. הצבעה על הבעיתיות בתפיסות מודיעין אחרות
  63. הצופה מרכיב פאזל - על עולם הדימויים המודיעיני
  64. הצי"ח
  65. הצעה חלופית
  66. הרכבת הפאזל
  67. הרמד בסביבה מערכתית
  68. השיח המערכתי
  69. התאמתה של תפישת המודיעין המסורתית לסביבה הטקטית
  70. התייחסויות לפרדיגמה החדשה
  71. התייחסות של עדן פוקס למאמר The Hazards of the New Online Collectivism
  72. התייחסותו של צבי לניר
  73. התפישה המוניטרית של א. לינקולן
  74. וויקי / wiki
  75. ועדות החקירה כולן
  76. ז'יל דלז ופליקס גוואטרי - איך הם קשורים לסיפור? האם הם הסיפור?
  77. חוסנו
  78. חטיבת המרחוב - דיון על TAZ
  79. חטיבת המרחוב הקיברנטי
  80. חטיבת המרחוב הקיברנטי - משובים פרטניים
  81. חטיבת המרחוב הקיברנטית - שאלון סיכום
  82. טקסט בסיסי
  83. טקסטים ומצגות
  84. טקסטים רלבנטים ללמידה והכתיבה המשותפת שלנו
  85. טרור והמרחב הקיברנטי
  86. ידע סיפורי
  87. יום עיון בנושא האתגר הגרעיני במזרח-התיכון
  88. יום עיון בנושא מלחמת לבנון השנייה
  89. ייחודה של החוכמה הנוצרת במרחב זה
  90. יצירת הלם במערכת היריבה
  91. יצירת הלם מערכתי אצל היריב
  92. כאזור פעולה
  93. כוחה של הלמידה במסורת היהודית
  94. כיצד אוספים ידע לצורכי למידה ארגונית?
  95. כיצד בונים מודל כמענה לשאלת הלמידה מתוך הידע שנאסף?
  96. כיצד לומד הצוות הלומד?
  97. כיצד לומדים מהצלחות?
  98. כיצד מרכיבים צוות לומד ויוצרים תנאים אירגוניים ללמידה?
  99. כיצד נבחר הצוות הלומד
  100. כלים הכרחיים לניהול קהילת ידע

צפייה ב: (100 הקודמים | 100 הבאים) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)